Z Malty na Sycylię

jacht:    s/y Denar (Cyclades 39.3)
data i port zaokrętowania:    10.04.2016
sdata i port   wyokrętowania: 17.04.2016
skład załogi:  Gosia Rybicka (Talar), Violetta Binięda, Sławek Jakacki (Jakac), Łukasz Snoch, Karolina Czaplarska, Maja Augustynik (Jamajka), Mirek Kosmala (Harry)
trasa rejsu:  Malta (Msida Marina) – Marsaxlokk (Malta) – Blue Grotto (Malta) – Blue Lagoon (Comino) – Marina Mgarr (Gozo) – Xlendi (Gozo) – Azure Window (Gozo) – Dwejra Bay (Gozo) – Marina Ragusa (Sycylia) – Santa Marija Tower Bay (Comino) –  Msida Marina (Malta)
ilość godzin ilość Mm
w rejsie pod żaglami na silniku przebyto Mm
– 46 h – – 28 h  –  – 18 h – – 255 Mm –

Jakac (13)Opłynęliśmy całą Maltę, wszystkie jej wyspy – Maltę, Gozo i Comino, a czasu wciąż było w zapasie… Fajnie wiało, chęci nie brakowało, udało się więc pożeglować na Sycylię… Świetna żegluga, super marina na włoskiej ziemi, znakomita włoska pizza zaliczona, tylko powrót wśród powierzchniowych sieci nocą nie był taki „hop siup”, ale daliśmy radę :-)

Humory wszystkim dopisywały, a głupawki w Dwejra Bay na Gozo chyba nikt nie zapomni :-)

Jadaliśmy pysznie, żeglowaliśmy bardzo przyjemnie, penetrowaliśmy jaskinie ciekawie, acz ostrożnie, mamy co wspominać…

Dziękuję za rejs i mam nadzieję do zobaczenia znów niebawem!

Małgorzata Rybicka (Talar)

fot. Jakac, Gosia

Talar Jachting

Od lat zajmujemy się organizowaniem i prowadzeniem rejsów i kursów żeglarskich po morzach - na przeróżnych akwenach świata. Pomagamy w organizacji czasu wolnego pod żaglami, przeprowadzamy jachty, szkolimy na stopnie żeglarskie i motorowodne. Uczymy manewrować, nawigować, pośredniczymy w czarterowaniu jachtów, doradzamy...

Kontakt

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.