Miło jest nam poinformować, iż wprowadziliśmy innowację do naszej działalności.
Zainstalowaliśmy WYSZUKIWARKĘ CZARTERÓW ON-LINE, dzięki której
można sparwdzić dostępność jachtów w czasie rzeczywistym.
- W bazie znajduje się ponad 3,5 tyś. jachtów żaglowych, katamaranów i jachtów motorowych
ponad 200 firm czarterowych na całym świecie. - Teraz łatwiej jest znaleźć dogodny jacht, obejrzeć jego specyfikację i rozpocząć procedurę rezerwacyjną.
Może zdarzyć się jednak sytuacja, iż zabraknie dostępnych jachtów w danym terminie i akwenie.
Może zdarzyć się również, że Twoje kryteria wyszukiwania są jeszcze bardziej zaawansowane, niż te, które proponujemy i chciałbyś otrzymać indywidualną ofertę jachtów.
- W takiej sytuacji prosimy o wypełnienie FORMULARZA CZARTEROWEGO, a my prześlemy ofertę na wskazany adres e-mail z uwzględnieniem wszystkich firm, z którymi współpracujemy.
- Niektóre firmy posiadają po prostu własne bazy, stąd nie udało się ich umieścić w naszej wyszukiwarce.
My jednak posiadamy do nich dostęp - Współpracujemy też z takimi firmami, które w ogóle nie posiadają systemu online, a jednak możemy z ręką na sercu polecić ich jachty, bo znamy się juz wiele lat i korzystamy z ich usług.
Reasumując – skontaktuj się z nami, jeżeli chcesz wyczarterować jacht – gdziekolwiek, a my Ci w tym pomożemy!
W razie jakichkolwiek pytań czy problemów – prosimy o KONTAKT.
CHECK – IN – czyli przejęcie jachtu.
- Odbywa się zazwyczaj w sobotę po południu (dokładną godzinę trzeba sprawdzić w umowie,
wększość firm czarterowych funkcjonuje podobnie, ale zdarzają się wyjątki) - W sytuacji kiedy ekipa przybywa na jacht po godzinach otwarcia biura firmy czarterowej,
co należy oczywiście zgłosić wcześniej – jacht zazwyczaj jest otwarty, bądź klucz do otwarcia jachtu znajduje się w umówionym miejscu. Przejęcie jachtu następuje wówczas dnia następnego.
Każda firma czarterowa ma swój system przekazywania jachtu.
- W wielu przypadkach jednak wygląda to w ten sposób, że skipper otrzymuje listę wyposażenia jachtu i czas, aby się z nią zapoznał i znalazł wymienione na niej elementy.
- Dalej przychodzi tzw. base manager albo inny pracownik firmy, odpowiada na pytania skippera (pokazuje to, czego nie udało się znaleźć albo zrozumieć) i przechodzi do spraw technicznych, a więc dokonuje ostatecznego check – in.
- Na koniec następuje podpisanie listy przez obydwie ze stron, skipper otrzymuje kopię dokumentu, który później jest podstawą do zdania jachtu na koniec czarteru.
- W niektórych firmach czarterowych – w ogóle nie ma żadnej listy (coraz rzadsza praktyka), a check – in od początku do końca odbywa się z pracownikiem firmy.
Druki akceptowane są przez PZŻ, PZMWiNW, ISSA, czy zagraniczne firmy i są zgodne z ogólnie
przyjętymi wzorami.
Zachęcamy do korzystania.