Z Krety do Aten, Grecja’17

jacht:    s/y Denar (Cyclades 39.3)

data i port zaokrętowania: 04.06.2017 Chania (Kreta)
data i port wyokrętowania: 17.06.2017 Ateny
skład załogi:  rodzina Rybickich: Ania (10 m-cy), Staś (3,5 roku), rodzice Gosia i Krisu
trasa rejsu:  Chania (Kreta) – Gramvousa – Kleftiko (Milos) – Adamas (Milos) – Livadi (Serifos) – Loutra (Kithnos) – Poros – Perdika (Aigina) – Kalamaki (Ateny)
ilość godzin ilość Mm
pod żaglami na silniku postoju przebyto Mm
-55 h – – 25 h  –  – 215 h – – 330 Mm –
..ekstra!

Kolejny nasz wspólny rodzinny rejs… Ania, Stasiu, Krisu i ja… wydawałoby się, że w 4 osoby z dziećmi ciężko będzie… ale dawaliśmy sobie świetnie radę!

Sporo żeglowaliśmy, także nocą, a w ciągu dnia, jak było bezwietrznie i gorąco – organizowaliśmy jachtowy ponton dla dzieci, łowienie ryb i inne atrakcje…

Przepłynęliśmy z Krety do Aten – odwiedzając po drodze przepiękną wyspę Gramvousa. Zaprzyjaźniliśmy się z jej jedynym mieszkańcem i załapaliśmy też na jedyną w roku imprezę regatową (super!). Weszliśmy na sam czubek wyspy, skąd podziwialiśmy przepiękny widok na okolicę. Dalej było Kleftiko na Milos (rewelacja, jak zawsze!), obowiązkowa kąpiel i obowiązkowa wizyta u Lidki na Milos. Lidia otworzyła rodzinną restaurację Lydia Restaurant, którą wszystkim serdecznie polecamy (pyzności!) !
Kolejna wyspa Cyklad z naszej trasy – to Serifos. Rodzinną wycieczkę na Horę proponujemy wszystkim tu przybywającym! Widoki niezapomniane! Potem była przytulna Loutra na Kithnos, kąpiel z gorącym źródełku i wizyta u Kasi (Cavo D’oro, super spotkanie!).

Z Kithnos pożeglowaliśmy już na Poros, potem przytulne kotwicowisko z widokiem na Methane (romantico :-), Perdika na Aiginie i wyokrętowanie w Kalamaki…

Ależ to był piękny czas…

fot. Rybiccy

Talar Jachting

Od lat zajmujemy się organizowaniem i prowadzeniem rejsów i kursów żeglarskich po morzach - na przeróżnych akwenach świata. Pomagamy w organizacji czasu wolnego pod żaglami, przeprowadzamy jachty, szkolimy na stopnie żeglarskie i motorowodne. Uczymy manewrować, nawigować, pośredniczymy w czarterowaniu jachtów, doradzamy...

Kontakt

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.