Majówka w Grecji ’15

jacht:    s/y Anna II (Cyclades 50.5)
data i port zaokrętowania:     01.05.2015 Kalamaki (Ateny)
data i port   wyokrętowania: 09.05.2015 Kalamaki (Ateny)
skład załogi:  Rybiccy: Staś, Gosia, Jerzy Talar, Zakrzewscy: Zosia, Jaś, Marta, Grześ, Szreter: Natka, Agatka, Paweł, Asia, Marcin
trasa rejsu: Kalamaki (Ateny) – Aigina (Aigina) – Agkistri – Epidauros, Vlassis Bay (zatopione miasto) – Vathy –  Poros –  Hydra – Dokos – Ermioni – Soupia Isl. – Ag. Marina (Aigina) – Kalamaki (Ateny)
ilość godzin ilość Mm
w rejsie pod żaglami na silniku przebyto Mm
– 40h – – 15h  –  – 25h – – 180Mm –

..nasza młodzież... w wieku 1,5 roku - 11 latTego jeszcze nie było – 6 dzieci w wieku 1,5 roku – 11 lat, w sumie 12 osób…Rejs udał się rewelacyjnie! Pogoda dopisała… jak to zazwyczaj w Grecji bywa…

Dużo stawaliśmy na kotwicowiskach, dożo kąpaliśmy się w wodzie, jeździliśmy pontonem,  zwiedzaliśmy greckie zakamarki, organizowaliśmy podchody dla dzieci, stawialiśmy i zrzucaliśmy żagle, robiliśmy zwroty, myliśmy pokład, sprzątaliśmy, żeglowaliśmy, próbowaliśmy pysznej greckiej kuchni… Nie dało rady się nudzić!

fot. uczestnicy rejsu

Talar Jachting

Od lat zajmujemy się organizowaniem i prowadzeniem rejsów i kursów żeglarskich po morzach - na przeróżnych akwenach świata. Pomagamy w organizacji czasu wolnego pod żaglami, przeprowadzamy jachty, szkolimy na stopnie żeglarskie i motorowodne. Uczymy manewrować, nawigować, pośredniczymy w czarterowaniu jachtów, doradzamy...

Kontakt

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.