Grudniowe Karaiby’12

jacht:   s/y Acharon (Lagoon 400)
data i port zaokrętowania:    30.11.2012 Le Marin (Martynika)
data i port   wyokrętowania:  15.12.2012 Le Marin (Martynika)
skład załogi:  Małgorzata Talar, Agnieszka Stańczak, Monika Modzelewska, Katarzyna Chwiałkowska, Robert Szkliniarz
rasa rejsu: Le Marin (Martynika) – St. Vincent & Grenadines (Wallilabou Bay, Saline Bay (Mayreau), Clifton (Union Isl.), Palm Island, Tobago Cays, Salt Whistle Bay (Mayreau), Admirality Bay (Bequia), Princess Bay (St. Vincent), Grenada – White Island, Dominika – Portsmouth, St. Lucia – Marigot Bay, Rodney Bay – Le Marin (Martynika)

ilość godzin ilość Mm
w rejsie pod żaglami na silniku przebyto Mm
– 108h – – 75h  –  – 33h – – 530 Mm –

603034_492121740829590_2040653949_nTo był super rejs!
Ekipa wesoła, zgrana, żeglarska!Odwiedzaliśmy znajomych mieszkańców Karaibów i nie tylko. Pozdrawiamy serdecznie m.in. Steve’a i Dori z Dominiki, Denisa z Mayreau, Janka z Walilabou Bay, Andrzeja z Martyniki, Kierana z Marigot Bay, rekordzistów regat ARC w Rodney Bay, Pawła Czecha i Pawła Jasice… Wspaniale było się z Wami znów spotkać!Organizowaliśmy wycieczki w piękne miejsca, łowiliśmy ryby, wygrzewaliśmy się w słoneczku, popijaliśmy czasem pinacoladę, czy inne karaibskie specjały, grillowaliśmy lobstery i inne lokalne pyszności… i … żeglowaliśmy!

Przepłynęliśmy w sumie 530 Mm, z czego 75h pod żaglami.

Talar Jachting

Od lat zajmujemy się organizowaniem i prowadzeniem rejsów i kursów żeglarskich po morzach - na przeróżnych akwenach świata. Pomagamy w organizacji czasu wolnego pod żaglami, przeprowadzamy jachty, szkolimy na stopnie żeglarskie i motorowodne. Uczymy manewrować, nawigować, pośredniczymy w czarterowaniu jachtów, doradzamy...

Kontakt

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.