Zima na Karaibach ’18/’19

jacht:    s/y Rybka (Leopard 45)

data i port zaokrętowania: 26.10.2018 Trinidad
data i port wyokrętowania: 13.03.2019 Martynika
trasy rejsów:

• etap_01: Trinidad – Grenada – White Isl. – Cariacou – Sandy Isl. – Petit St. Vincent – Petit Martinique – Palm Isl. – St. Vincent – Union Isl. – Mayreau – Tobago Cays – St. Lucia – Martynika
  • etap_02: Martynika – St. Lucia – Martynika – Union Isl. – Palm Isl. –  Mayreau – Tobago Cays – Bequia – St. Vincent – Dominika – Gosier Isl. –  Gwadelupa
  • etap_03: Gwadelupa – Les Saintes – Pigeon  Isl. – Antigua – Barbuda – Tintamarre – St. Marin – Anguila –  St. Martin
  • etap_04: St. Martin – Saba – St. Christophere – Montserrat – Barbuda – Antigua – Gwadelupa
  • etap_05: Gwadelupa – Gosier Isl. – Marie Galante – Les Saintes – Dominika – St. Lucia – Martynika
  • etap_06: Martynika – St. Lucia – St. Vincent – Bequia – Mayreau – Tobago Cays – Palm Isl. – Union Is. – St. Vincent – St. Lucia – Martynika
  • etap_07: Martynika – St. Lucia – Bequia – Mayreau – Tobago Cays- Palm Isl. – Union Isl. – Petit St. Vincent – Mopion – Saline Isl. – White Isl. – Sandy Isl. – St. Vincent- Dominika – Martynika
  • etap_08: Martynika – Dominika – Marie Galante – Les Saintes – Dominika – Martynika
ilość godzin ilość Mm
pod żaglami na silniku przebyto Mm
– 380 h – – 210 h  – – 2730 Mm –

IMG_20181223_122319806 (Custom)Przyjechaliśmy na naszą s/y Rybka pod koniec października 2018r. Ponad 3 tygodnie zajęło nam przygotowanie jachtu do rejsów… I w końcu wypłynęliśmy…

Pożeglowaliśmy z Trynidadu na północ.. odwiedzając kolejne wyspy i kolejne państwa… Spenetrowaliśmy dokładnie miejsca, które uwielbiamy i co roku tu przypływamy…  Grenada, Carriacou, Saline Island, White Island,  Mayreau, Tobago Cays, Palm Island, Union Island, Bequia, St. Vincent, St. Lucia, Martynika, Dominika, Wyspy Świete, Marie Galante, Gwadelupa, Antigua, St. MArtin…. i wiele innych…

Dotarliśmy także do miejsc trochę zapomnianych przez żeglarzy… np. Saba, Monserrat, czy Barbuda – przepiękne wyspy! Na Sabie np. byliśmy jedynym jachtem na całej wyspie! Podobnie było na Barbudzie… wydawałoby się, że to niemożliwe w dzisiejszych czasach, w szczycie sezonu karaibskiego… a jednak…

Koniecznie będziemy tam wracać!

Serdecznie dziękujemy wszystkim naszym załogom!

Co 2 tygodnie przyjeżdzali do nas znajomi, zazwyczaj z dziećmi, także i nasze dzieci miały towarzystwo, a i my bardzo miło czas spędzaliśmy. To były intensywne miesięce (5) żeglowania po karaibskich wodach… Wiatr…  słońce… woda…. żagle… fale… jacht… dzieci… – czasami łatwo nie było… czujność przez 24h/dobę… Ale jakie cudownie… bez tego żyć się nie da…

Było wspaniale! Ależ mamy przepiękne wspomnienia!

Dziękujemy raz jeszcze wszystkim i mamy nadzieję na kolejne wspólne przygody po morzach i oceanach!

Ahoj i do zobaczenia!

Gosia

Talar Jachting

Od lat zajmujemy się organizowaniem i prowadzeniem rejsów i kursów żeglarskich po morzach - na przeróżnych akwenach świata. Pomagamy w organizacji czasu wolnego pod żaglami, przeprowadzamy jachty, szkolimy na stopnie żeglarskie i motorowodne. Uczymy manewrować, nawigować, pośredniczymy w czarterowaniu jachtów, doradzamy...

Kontakt

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.